OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 7 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 8 000 MSEK.Ditt nya arbete:
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter.
I Borlänge är vi idag 85 personer som jobbar i vårt servicecenter i Kupolen. Coor Service Management växer och trycket på vårt servicecenter med det. Därför söker vi dansktalande och norsktalande kundkommunikatörer.
Din bakgrund:
Vi vill att du har en hög servicekänsla, är ansvarstagande, utåtriktad och social samt tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Som kundkommunikatör ger du service till våra danska, norska och svenska kunder inom telefoni- och kundtjänst. Ett krav är därför att du pratar och skriver flytande svenska och god engelska i kombination med danska eller norska.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Annelie Östensson 0243-21 75 11 alt annelie.ostensson@coor.com
Gruppchef Kjell Sjöström 0243-21 75 12 alt kjell.sjostrom@coor.com
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför vi vill ha din ansökan snarast, dock senast 2013-11-30.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354