Danskspråkig kundservicemedarbetare till Staples

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Till Staples i Borås söker vi nu en danskspråkig kundservicemedarbetare. Är du en person som brinner för att hjälpa andra? Har du lätt för att finna smarta lösningar och trivs i en roll med många kontaktytor? Då kan det vara dig vi söker!

Kreativitet och goda kundrelationer värderas högt i företaget, vilket har varit framgångsrikt. Vidare lägger Staples stort fokus på sin företagskultur, något som har bäddat för en god sammanhållning på arbetsplatsen. De sitter i stora, fräscha lokaler i centrala Borås och är väletablerade på den svenska marknaden. Deras produkter är tillgängliga för kunderna genom fysiska butiker, telefonorder och deras omfattande sortiment för beställning online.

Eftersom behovet är långsiktigt, kommer det finnas möjlighet att få en fast tjänst hos kunden efter 6 månader.

Din profil

Arbetet innebär daglig kontakt med företagets kunder via telefon, mail och chatt. I denna roll är du behjälplig med bl. a. orderadministration, produktrådgivning, fakturafrågor och reklamationer. Då mycket av administrationen sker med hjälp av olika IT-verktyg, bör du känna dig trygg med att använda datorn som ett av dina främsta arbetsverktyg. Tempot på avdelningen kan variera under dagens gång, vilket ställer krav på att du har förmågan att både kunna arbeta effektivt och fatta snabba beslut, utan att för den delen glömma bort detaljerna. Du är ansvarsfull samt gör ditt yttersta för att skapa en god kundrelation samt erbjuda en hög servicenivå i samtliga kundärenden.

Det är ett krav att du är flytande i tal och skrift i danska. Är du dessutom kunnig i något av de andra nordiska språken är det klart meriterande. Vi ser gärna att du har någon form praktisk erfarenhet ifrån kund- och/eller butiksservice samt har förmågan att kunna kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skriftt. Utöver detta kommer vi självklart att lägga stor vikt vid dina språkkunskaper och din personliga lämplighet för tjänsten.

Stämmer beskrivningen ovan in på just dig, så tveka inte - skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer kommer att hållas löpande under rekryteringsprocessen.

Ort: Borås
Tider: 8-17
Omfattning: Heltid
Start: Efter ö.k.

Om oss

Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik, IT och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 augusti 2015

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024