OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en dansktalande kundtjänstmedarbetare för rekrytering till vårt kundföretag i Norrtäljetrakten. Arbetsstart omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid. Efter en viss tids inskolning kan arbete från hemmakontoret komma i fråga.
Du kommer främst att arbeta med bolagets danska kunder. Dina huvudsakliga uppgifter är att svara på inkommande telefonsamtal och mejl avseende försäljning, support och reklamationer.
Vi söker dig som talar och skriver flytande danska. Kunskaper i svenska och engelska är en fördel, men inget krav. Du är van att använda datorer.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänst. Dina personliga kvaliteter är dock viktigare än lång erfarenhet.
Som person är du positiv och trivs med ett högt tempo och många bollar i luften. Du har mycket god kommunikationsförmåga, både muntligen och skriftligen, och trivs med att ge utmärkt service till både kunder och kolleger. Du är noggrann, strukturerad, ambitiös och mycket sälj- och serviceinriktad.
Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.
Om Personal Roslagen
Personal Roslagen Terraferma AB arbetar sedan år 2000 med olika typer av bemanning och rekrytering. Vi har kontor i Norrtälje och Åkersberga och arbetar främst i Roslagen och i Stockholmsområdet.
Vi hyr ut och rekryterar alla typer av personal, från okvalificerade arbeten till specialister och olika chefspositioner, inom alla områden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist