Dansk/Svensk medarbetare till Kundservice  - Vikariat

Dansk/Svensk medarbetare till Kundservice - Vikariat

Arbetsbeskrivning

Conrad Elektronik Norden AB bildades 2005. Idag är vi till 100 procent ett e-handeldrivet företag med mer än 750 000 attraktiva produkter inom elektronik och teknik. Conrad har mer än 4 000 anställda i 17 länder.
Vi är en liten, effektiv organisation som sitter i attraktiva, moderna lokaler i World Trade Center i Västra Hamnen, Malmö.
Vi består av en B2B avdelning, Marketing avdelning och en kundservice. Då en av våra kundservice stjärnor nu går på föräldraledighet söker vi nu någon som kan hjälpa oss i denna perioden. Perioden avser så snart som möjligt till november 2022-
Bakgrund/profil
Det är meriterande med erfarenhet av e-handel. Du har mycket goda kunskaper framförallt i svenska men även engelska, såväl i skrift som i tal. Då vi är en skandinavisk kundservice ser vi även att det er merit om du kan skriva på Danska.
Personliga egenskaper
Du trivs med teamarbete och tvekar inte att stötta dina kollegor vid behov! Du söker en arbetsplats med högt i tak och beskriver dig själv som öppensinnad, kommunikativ och social. Vidare har du en stark serviceanda och är mån om att göra skillnad i ditt arbete – varje dag.
Vad gäller arbetstider så gäller flexsystem. Tjänsten i kundservicefunktionen innebär att du kommer vara behjälplig vid frågor från kunder i Sverige och Danmark. Du kommer att besvara inkommande frågor via mail från kunder där ärendena rör såväl produktspecifika frågor som leveranser och returer.
Utöver detta tillkommer även administration relaterat till kundernas ärende men även vid uppdatering och utveckling av hemsidans information.
Din primära uppgift är att ge god service till kunderna och medverka till att kunderna får rätt produkt utifrån deras specifika behov och önskemål. Du kommer att ingå ett mindre team och rapporterar direkt till Kundtjänstchefen.
Vi erbjuder kollektivavtal samt lön och förmåner enligt kollektivavtal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CONRAD ELEKTRONIK NORDEN AB MALMÖ
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 18 november 2021

Postadress

ÖSTRA HINDBYVÄGEN 26 B
MALMÖ, 21374

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024