OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort intresse för IT och problemlösning samtidigt som du brinner för att hjälpa andra människor är detta världens chans! Du kommer få jobba i en mycket trevlig servicedesk som nu ska utökas med just dig som talar danska flytande!
Tunstall (https://www.tunstall.se/) är världsledande inom välfärdsteknologi för vård och omsorg av äldre, funktionshindrade och kroniskt sjuka och deras tjänster hjälper människor att få en tryggare vardag och leva det liv de själva valt.
I Tunstalls servicedesk kommer du inte att ta emot ärenden som handlar om att byta lösenord eller att mejlen inte synkar till telefonen. Här finns nämligen egenutvecklad hårdvara och mjukvara med egen infrastruktur. Du kan därför inte googla till dig lösningarna utan du behöver verkligen lära dig hur företagets tjänster, produkter, mjukvaror och integrationer fungerar. Här sätts din tekniska intresse och problemlösningsförmåga på sin spets.
Tunstall (https://www.tunstall.se/) är ett växande bolag som är under kontinuerlig utveckling och vill att alla medarbetare är delaktiga i avdelningens arbete. Teamet är en bra mix av olikheter och däri ligger också styrkan - att gemensamt ta fram de bästa lösningarna genom att vara öppna, hjälpsamma och prestigelösa.
Ditt fokus kommer vara att ge grym och pedagogisk service genom att lösa inkommande ärenden via telefon, mail och fjärrstyrning. Ärendena som kommer in är cirka 80% tekniska, resterande frågor kan bestå av orderhantering, fakturafrågor eller likvärdigt.
Det kräver att du är serviceminded och kan förklara saker på ett pedagogiskt sätt (är du den som släktingar ringer när det är fel på Tv´n är du troligtvis en bra kandidat). Du är personen som klurar ut det tekniska samtidigt som du levererar service i världsklass!
Vi söker dig som har ett stort hjärta och vill arbeta i en roll som verkligen gör skillnad för äldre, funktionshindrade och kroniskt sjuka i deras vardag. Kanske har du läst en gymnasial utbildning inom IT eller teknik men det viktigaste är att du har ett stort tekniskt intresse och vill lära dig mer inom området.
Joina bästa teamet!
Tunnstall 24/7 support, till en början kommer du endast att arbeta vardagskvällar 16.00- 24.00.