Dansktalande administrativ support

Arbetsbeskrivning

Vi på Rookie bemanning söker nu en dansktalande person för arbete inom administration och kundservice hos en av våra kunder på Kungsholmen i centrala Stockholm. Vår uppdragsgivare är ett globalt verksamt företag med nordiskt huvudkontor i Stockholm.

Bolaget är marknadsledande i sin bransch och är under ständig förändring då det växer. Arbetsmiljön är mycket bra och det finns stora möjligheter till avancemang inom organisationen.

Tjänsten är på heltid och uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår uppdragsgivare.

Dina arbetsuppgifter består främst av support mot företagskunder vad gäller orders, logistik, ekonomi samt vara kontaktpersonen internt mot företagets danska säljkår.

Du kommer att ingå i ett team som arbetar mot hela den nordiska marknaden. Då du behärskar det danska språket flytande i tal och skrift kommer du få ansvar för ett antal kunder på den danska marknaden.

Du som söker brinner för att ge kunderna bästa möjliga service. Du är van att arbeta självständigt och agera som spindeln i nätet.

Välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ROOKIE BEMANNING AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enligt avtal.
  • Publicerat: 22 augusti 2013

Besöksadress

STRANDBERGSGATAN 61
STOCKHOLM

Postadress

STRANDBERGSGATAN 61 3TR
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


14 november 2024

Orderhanterade till ledande teknikbolag i Västerås

Orderhanterade till ledande teknikbolag i Västerås

8 november 2024

Orderhanterade till ledande teknikbolag i Västerås

Orderhanterade till ledande teknikbolag i Västerås

8 november 2024