Dansktalande Administratör

Arbetsbeskrivning

LRQA, eller Lloyd´s Register Quality Assurance är ett världsledande certifieringsorgan med verksamhet i över 120 länder, med huvudkontor för Norden i Göteborg, Sävedalen.
Vi är ett affärsområde inom Lloyd`s Register Group som har ackrediterad certifiering av ledningssystem som huvudsaklig uppgift. Genom vår unika och välrenommerade revisionsmetodik Business Assurance ger vi våra kunder ett mervärde i certifieringsprocessen som sträcker sig långt längre än vad kraven i standarden ger.
Efter mer än 250 års erfarenhet av framgångsrik verksamhet som bygger på förtroende för människor och relationer, vet vi hur vi skall göra för att få vår medarbetare och våra kunder att utvecklas och trivas.

Vi söker nu en vikarie till vår Danska administrativa avdelning med start omgående.

Dina arbetsuppgifter:

* Fakturering
* Arbeta i vårt interna affärssystem JD Edwards.
* Löpande administrativa uppgifter
* Uppföljning i våra interna system
* Kommunicera med personal

Kvalifikationer:

* Du har några års erfarenhet av administrativa uppgifter
* Talar och skriver Danska flytande
* Det är önskvärt med grundläggande ekonomiutbildning.
* Du är kompetent och rutinerad inom ditt område.
* Du är en van datoranvändare.
* Eftersom det är en internationell miljö har du goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
* Som person är du noggrann, driven och kan arbeta självständigt.
* Eftersom du har kontakt med personal måste du också kunna samarbeta, vara lyhörd och social.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ela Berntsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LRQA Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 14 februari 2014

Besöksadress

GÖTEBORGSVÄGEN 74
SÄVEDALEN

Postadress

BOX 2107
SÄVEDALEN, 43302

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024