OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning rekryterar en dansktalande administratör till ett[stort internationellt företag som är ledande inom digital bildhantering och visuell kommunikation. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor i Stockholm och assistera det danska säljteamet i Danmark. Tjänsten innefattar nedanstående arbetsuppgifter: -[Förbereda offerter och sköta koordinering i samband med de anbud som kommer in från säljarna. -[Orderbehandling, ta emot samt skicka orderbekräftelser till företagets kunder. Arbetet sker i nära samarbete med företagets Customer Care Center. -[Diverse administration, däribland behjälplig vid inköp av material till kontoret samt fakturahantering. Vi tror att du har en du gedigen administrativ erfarenhet och gärna tidigare erfarenhet av offentlig upphandling. Du har en god IT-vana och behärskar MS Office utan problem. Erfarenhet av arbete i affärssystem och databaser ses som mycket meriterande. Du behärskar danska och engelska flytande i både tal och skrift och vi ser gärna att du har danska som modersmål. För att bli framgångsrik i denna roll krävs det att du har förmåga att självständigt driva arbetet framåt. Du tar egna initiativ och är en god problemlösare. Vidare är du är en stark kommunikatör med god förmåga att formulera dig både verbalt och skriftligt. Vi kommer att intervjua kandidater löpande varför vi ber dig att skicka in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37