OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en administratör med erfarenhet av kundkontakter?Trivs du med ett varierat arbete där du får använda dina danska språkkunskaper dagligen?Till en av våra kunder söker vi nu efter en dansktalande administratör. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på företagets kreditavdelning.Du kommer att sitta tillsammans med några kollegor och arbeta mot den danska marknaden.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära administration och mycket kundkontakter. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har viss erfarenhet av liknande arbete.Är du ansvarstagande och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö kan du vara rätt person för arbetet.Eftersom du kommer att vara en del av ett team så det är viktigt att du tycker om att samarbeta med andra.Du har goda IT-kunskaper och är en van användare av Excel och SAP R/3.Självklart talar och skriver du danska obehindrat. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.Företaget är beläget söder om Stockholm.För rätt person så erbjuder vi en fast tjänst med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas omgående. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00