OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
För framtidauppdrag hos kund söker vi efter en dansktalande administratör. Vi söker dig som behärskar danska flytande i tal och skrift. Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!
Tjänsten
Du komma att assistera interna säljavdelningar och linjechefer. Din huvudsakliga arbetsuppgift som dansktalande administratör blir att administrera och dokumentera diverse ärenden i framförallt Excel. Även arbete i andra affärssystem kan tillkomma. Du kommer att fungera som en stödfunktion åt en försäljningsavdelning.
Kvalifikationer
För att passa för tjänsten ser vi att du har följande bakgrund:
• Flytande danska i tal o skrift
• Tidigare erfarenhet av administration
• Goda Excel-kunskaper
För att trivas i tjänsten tror vi att du är driven, självständig och tar stort ansvar i ditt arbete. Du är kommunikativ och trivs med administrativa arbetsuppgifter.
Om du är intresserad av tjänsten som dansktalande administratör, tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
sökord: danska, dansktalande, administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719