OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en dansktalande agent till vår nordiska kundtjänst. Vill du arbeta resultatinriktat med service, få användning av din flerspråkighet i en internationell miljö och få möjlighet att arbeta, via ISS Facility Services AB, i ett av de främsta IT företagen då ska du söka denna tjänst! Du kommer att vara anställd i ISS Facility Services AB men arbeta på en av våra verksamheter. Din närmaste chef är platschefen som ansvarar för hela vår verksamhet hos kunden. Funktionen som du kommer att arbeta i är en nordisk serviceenhet för kundföretagets kunder. Den bemannas av personal från alla nordiska länder. Arbetsuppgifterna består i att via främst telefon ta emot och logga felanmälningscase från kundens kunder i respektive nordiskt land. Tjänsten innebär ett nära samarbete med tekniker och ingenjörer för att kunna lösa kundens tekniska problem. Du kommer även att arbeta nära med kollegor i alla nordiska länder. Du arbetar efter givna standards och uppställda kvalitetsmål som mäts kontinuerligt och du rapporterar till din Team Leader på plats. För tjänsten krävs att du talar flytande danska. Detta är ett krav. Tjänsten kräver även mycket god svenska och engelska och samtliga språkkunskaper skall behärskas både i tal och skrift. Du har gymnasiekompetens i botten och mycket god datavana. Erfarenhet av arbete i kundsupportsystem, sebokningssystem, kundstödssystem etc ser vi som en stor tillgång. Andra meriter som väger tungt är vana av att arbeta med kundservice via telefon. Ha vana att arbeta resultatinriktat och trivs i en flexibel miljö. Kunden har mycket höga krav på service gentemot sina kunder vilket innebär att du måste ha en utpräglad känsla för att ge service.