Dansktalande återförsäljarsupport

Arbetsbeskrivning

Om oss

Autorekrytering är rekryteringsföretaget för dem som redan jobbar, eller vill jobba, i motorbranschen. Gemensamt för alla de kandidater vi kommer i kontakt med, är att de vill ha ett jobb att trivas med. Att utmanas av. Att växa med.

Hos oss möter du kunniga människor som gör sitt bästa för att du ska hitta rätt. Våra väl fungerande metoder och processer talar för att vi kommer att lyckas. För dig som söker ett av våra många konsultjobb erbjuder vi kvalificerade uppdrag med goda utvecklingsmöjligheter. Med väl fungerande samarbeten mellan oss och våra uppdragsgivare, vågar vi påstå att vi har jobbet som kommer att förändra ditt arbetsliv.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som support kommer din huvudsakliga uppgift vara att stödja svenska och danska återförsäljare för att få rätt fordon till rätt plats i rätt tid, från beställning från fabrik till leverans till slutkund. Du kommer att vara ansvarig för Sverige och Danmark och arbeta i nära samarbete med två andra distributions chefer samt med den danska säljorganisation.
Ditt jobb kommer att omfatta diverse distributionsuppgifter som fordonsanslag ifrån återförsäljare, lagerhantering, kontakt med logistik- och importcentrum och stödja återförsäljare angående beställningar och distributionsbegränsningar.Positionen är baserad i Kista, Stockholm.



Din profil

Du har erfarenhet av distribution och logistik. Gärna efarenhet av fordonsförsäljning och marknadsföring. Du är kundorienterad, har god kommunikativ och social kompetens. Goda datorkunskaper. Du behärskar danska och engelska i tal och skrift samt har god förståelse i svenska.

Vi erbjuder…

-Ett självständigt arbete med stort ansvar
-Varierande och stimulerande arbetsuppgifter
-Möjlighet till utveckling inom fordonsbranschen

Som konsult hos oss på Autorekrytering är du viktig för oss då du är vårt ansikte utåt och därför jobbar vi tätt tillsammans med dig och vår kund för att se till att du trivs och att det fungerar på arbetsplatsen. Du har en konsultchef som finns till hands under ditt uppdrag och som hjälper dig med ev. nya kommande uppdrag längs vägen. Vi främjar även utveckling och ser gärna att du växer med oss genom nya roller eller utbildning som vi erbjuder i de fall det är möjligt.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och kommer att pågå tillsvidare. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Autorekrytering och konsultchef Catrin Fjellström, 08-409 144 47.

Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Autorekrytering AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 4 oktober 2016

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024