OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker en dansktalande medarbetare till funktionen avtalssupport hos ett växande företag inom finans- och betalbranschen. Du kommer att initialt supportera säljorganisationer i hela Norden gällande nya kunder och dess avtalshantering. Vårt kundföretag är placerat i centrala Stockholm.
Tjänsten
I tjänsten inom avtalssupport kommer arbetar du i företagsservicegruppen. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo där du får ta mycket eget ansvar. I gruppen ingår 10 medarbetare. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett långsiktigt konsultuppdrag via Placera Personal, till att börja med till 31 december 2015.
Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att du supporterar säljarna i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Du ansvarar för att skicka ut ansökningshandlingar till nya kunder, granskning av inkomna avtal och genomförande av kontroller. I arbetet ingår även uppföljningssamtal och granskning att befintliga avtal efterlevs.
I rollen som dansktalande avtalsadministratör har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Kontakt med säljorganisationer i Sverige, Norge, Danmark och Finland
• Hantering av ansökningshandlingar/avtal
• Genomföra kontroller av ansökan mot instanser och system
• Telefonsupport och e-posthantering
• Uppsökande kundvårdssamtal
• Hålla sig löpande uppdaterad på både nya och befintliga policies/rutiner, samt att dessa efterlevs
Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som dansktalande avtalsadministratör ser vi att du har följande bakgrund:
• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Tidigare erfarenhet av service och administrativt arbete, gärna formaliagranskning
• Erfarenhet av betalindustrin är starkt meriterade, även generellt bank/finans branschen är meriterande
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Kunskaper i de nordiska språken är meriterande, flytande danska i tal och skrift är ett krav
• God datorvana samt goda kunskaper i Office paketet, främst Excel
Vi söker dig som är noggrann, självgående, har siffersinne och som brinner för att ge bästa service till kunder! Du arbetar snabbt och koncentrerat och har en god förmåga att hantera olika arbetsuppgifter. Vidare är du prestigelös och tycker om att arbeta i grupp med ett gemensamt ansvar, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat! Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör ett löpande urval tills vi hittar rätt person för tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719