OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VÅRT ERBJUDANDE
Vi söker just nu efter dig med några års erfarenhet av teknisk support som är på jakt efter nästa spännande roll. Hos vår kund ges du möjlighet för utveckling där alla dina styrkor tas tillvara.
Som B2B support Agent blir du en viktig del av ett team som jobbar med att stärka kundnöjdheten hos existerande kunder. Kärnan av arbetet är att leverera och säkerställa en kundupplevelse i världsklass. Du kommer jobba mot är den nordiska marknaden med extrafokus på kunder baserade i Danmark.
Tjänsten är till att börja med på ett år men med möjlighet till förlängning.
ARBETSBESKRIVNING
I arbetet förväntas du
- Löpande jobba med problemlösning där kundens behov är i centrum.
- Leverera teknisk support specialanpassat efter vår kunds varierande sortiment inom elektronik och teknik.
- Hantera ärenden över flera inkommande kanaler parallellt. Du förväntas även kunna stötta upp och fortsätta vidare på ärenden som tidigare hanterats av annan handläggare.
- Genomföra uppföljningar på utvalda ärenden för att säkerställa att service och lösning skett enligt överenskommelse.
- Enligt rutin föra in kunddialoger i systemet för att säkerställa bästa möjliga upplevelse.
DIN PROFIL
Vi ser gärna att du beskriver dig själv som en lojal, punktlig, organiserad och pålitlig person. Du trivs med högt tempo och hanterar stress väl. Du bör gilla utmaningar och tycka att det är kul att få klura på lösningar till kundernas problem. Vidare ser du dig själv som en prestigelös person där inget uppdrag är för litet för dig att genomföra, du tycker om att hjälpa och får jobbet gjort.
KRAV
- Minst ett års erfarenhet av arbete inom teknisk support sen innan.
- Erfarenhet av att jobba med satta responstider (SLA).
- Talar och skriver på danska, svenska och engelska obehindrat.
- Har erfarenhet av att jobba med datorer.
- Förkunskap av Office-paketet.
- Goda kunskaper av att hantera dator och telefon samtidigt i arbetet.
- Kan kommunicera korsfunktionellt och samarbeta med flera avdelningar löpande.
MERITERANDE
- Kunskap av finska, norska eller isländska.
- Erfarenhet av teknisk support av TV, telefoner, skärmar eller liknande.
OM VÅR KUND
Vår kund, i norra Stockholm, är en global ledare inom tekniska produkter och
lösningar som värdesätter sina anställdas kompetens och söker utveckla sina
medarbetare. Affärsfilosofin för detta ledande bolag är att ägna intern talang och
teknik för att skapa enastående produkter och tjänster som bidrar till ett bättre
samhälle. Söker du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett globalt och tryggt
företag? Då är denna möjlighet helt rätt för dig.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!