Dansktalande B2B Support Agent till kund i Kista

Dansktalande B2B Support Agent till kund i Kista

Arbetsbeskrivning

Dansktalande B2B Support Agent till kund i Kista
Vår kund, i norra Stockholm, är en global ledare inom tekniska produkter och
lösningar som värdesätter sina anställdas kompetens och söker utveckla sina
medarbetare. Affärsfilosofin för detta ledande bolag är att ägna intern talang och
teknik för att skapa enastående produkter och tjänster som bidrar till ett bättre
samhälle. Söker du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett globalt och tryggt
företag? Då är denna möjlighet helt rätt för dig.

Vårt erbjudande

Vi söker just nu efter dig med några års erfarenhet av teknisk support som är på jakt efter nästa spännande roll. Hos vår kund ges du möjlighet för utveckling där alla dina styrkor tas tillvara.

Som B2B support Agent blir du en viktig del av ett team som jobbar med att stärka kundnöjdheten hos existerande kunder. Kärnan av arbetet är att leverera och säkerställa en kundupplevelse i världsklass. Du kommer jobba mot är den nordiska marknaden med extrafokus på kunder baserade i Danmark.

Tjänsten är till att börja med på ett år men med möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning

I arbetet förväntas du:

- Löpande jobba med problemlösning där kundens behov är i centrum.
- Leverera teknisk support specialanpassat efter vår kunds varierande sortiment inom elektronik och teknik.
- Hantera ärenden över flera inkommande kanaler parallellt. Du förväntas även kunna stötta upp och fortsätta vidare på ärenden som tidigare hanterats av annan handläggare.
- Genomföra uppföljningar på utvalda ärenden för att säkerställa att service och lösning skett enligt överenskommelse.
- Enligt rutin föra in kunddialoger i systemet för att säkerställa bästa möjliga upplevelse.


Vem är du?

Vi ser gärna att du beskriver dig själv som en lojal, punktlig, organiserad och pålitlig person. Du trivs med högt tempo och hanterar stress väl. Du bör gilla utmaningar och tycka att det är kul att få klura på lösningar till kundernas problem. Vidare ser du dig själv som en prestigelös person där inget uppdrag är för litet för dig att genomföra, du tycker om att hjälpa och får jobbet gjort.

Krav

- Minst ett års erfarenhet av arbete inom teknisk support sen innan.
- Erfarenhet av att jobba med satta responstider (SLA).
- Talar och skriver på danska, svenska och engelska obehindrat.
- Har erfarenhet av att jobba med datorer.
- Förkunskap av Office-paketet.
- Goda kunskaper av att hantera dator och telefon samtidigt i arbetet.
- Kan kommunicera korsfunktionellt och samarbeta med flera avdelningar löpande.


Meriterande

- Kunskap av finska, norska eller isländska.
- Erfarenhet av teknisk support av TV, telefoner, skärmar eller liknande.


Om Jobzone:

Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.

Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Nevenius
070-1678514

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Besöksadress

Terminalvägen 47
None

Postadress

Terminalvägen 47
Skillingaryd, 56831

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024