Dansktalande butikssupportmedarbetare

Dansktalande butikssupportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har en positiv attityd och är en fena på service tillika en lagspelare! Baronas kund är ett välkänt bolag inom optiker branschen som väntar på att få välkomna dig till sitt härliga team inom avdelningen för intern butikssupport. 

Arbetsbeskrivning
Som butikssupportmedarbetare fyller du en viktig funktion på företaget genom att hjälpa butikskollegorna att ge deras kunder fantastisk service. Du kommer dagligen att hantera olika ärenden per telefon och mejl. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer vara att ge service och fungera som ett säljstöd för kundens nordiska butiker inom fyra olika affärsområde, men det gäller främst de danska butikerna. Du behöver dock ha väldigt goda kunskaper inom samtliga affärsområden.

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat med service och administration samt förstår vikten av att leverera service i toppklass. Tidigare erfarenhet inom kundservice meriterande. På arbetet bidrar du med din positiva anda och du är en teamspelare som gärna hjälper dina kollegor vid behov. Du räds inte förändringar och bidrar gärna till utveckling och förbättring av verksamheten. Utöver detta ser vi att du är en person med hög arbetsmoral som tar ansvar för sitt arbete.

För tjänsten krävs att du: Är flytande i danska i både tal och skrift, men kan även kommunicera med kollegor som talar norska, svenska och engelska
Har en god systemvana
Har arbetat med service
Är en teamspelare och är noggrann

Övrig information
Detta är en direktrekrytering med placering i Stockholms centrala delar. Det är en tillsvidaretjänst på heltid med 6 månaders provanställning och arbetstiderna är vardagar 8-17. Visst helgarbete (5 timmar) kan förekomma var sjunde vecka. Som anställd hos vår kund har du tillgång till olika förmåner, bland annat friskvård och personalrabatt. Tillträde fördelaktigt i mitten på augusti men hänsyn tas till andra åtaganden.

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju med Barona, en intervju med kunden samt referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Carina Stjernström, carina.stjernstrom@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 14 juli 2022

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024