OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iTell erbjuder heltäckande telefonilösningar baserade på modern teknologi, gedigen kvalitet och god serviceanda. Våra tjänster ger företag ökad tillgänglighet, bättre resursutnyttjande och högre servicegrad. Arbetsbeskrivning Som coordinator hos iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person - varhelst i världen han eller hon befinner sig för ögonblicket. Som coordinator hos oss är du mer än en telefonist. Den aktuella tjänsten avser kunder i Danmark, Sverige samt England. (Obs! Vi arbetar EJ med telemarketing). Vem är du? Vi söker dig som tycker om att hålla en hög servicenivå och gärna har erfarenhet från telefon eller kundservicearbete sedan tidigare. Du har lägst gymnasiekompetens. För att kunna utföra dina arbetsuppgifter med kvalitet är det viktigt att du uttrycker dig väl, både i tal och skrift, på samtliga språk. Du har god datavana och kan lätt sätta dig in i nya system. Som person är du flexibel och framåt, stresstålig samt med glimten i ögat och drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service! Vad kan iTell erbjuda dig? iTell är ett företag som satsar framåt och du kommer in i ett spännande skede där du kan bli en del i den utvecklingen. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team av coordinatorer som samarbetar kring kunderna. Som ny medarbetare hos oss får du en gedigen introduktion och vi erbjuder löpande utbildning. Vi uppmuntrar till individuell utveckling och vill gärna se dig växa hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00