OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker för uppdrag hos kund i Stockholm en dansktalande medarbetare till Customer Care-avdelningen med start omgående alternativt i januari.Uppdraget är tänkt att vara en uthyrning initialt för att sedan övergå i anställning hos kund.Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med kunder från de skandinaviska länderna, främst Danmark.[Vidare har du kontakt med företagets stora Customer Care Center i Belgien.Du kommer även att ta emot order på telefon, fax och e-post och processa dessa.Visst arbete i excel förekommer och du bör därför behärska att göra enklare modeller och formler.Din erfarenhet Du har[erfarenhet av arbetet inom kundservice samt vana av[att arbeta i Microsoft Office.Har du även erfarenhet av att arbeta i ett ordersystem är det meriterande.Förutom svenska behärskar du även[danska och engelska.Dina personliga egenskaper Vi söker en person som tycker att det är roligt att lösa problem, ta egna initiativ och att arbeta serviceinriktat gentemot kunder.Du är en lagspelare som är noggrann och kan jobba under press.Du har ett stabilt och moget sätt och är bra på att hantera olika sorters människor.Vi erbjuder ett varierande arbete och du blir anställd på ett av världens största bemanningsföretag där vi värderar den nära personliga kontakten med all vår personal.Randstad är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl.a. omfattar kollektivavtal, jämställdhetsplan och försäkringar.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051