Dansktalande Customer Care Specialist till aktör inom fordonsindustrin

Dansktalande Customer Care Specialist till aktör inom fordonsindustrin

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundtjänstyrket? Vill du få möjlighet att utvecklas i ett spännande och föränderligt affärslandskap? Här erbjuds en spännande roll med kundansvar! Heltid och längre uppdrag- läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido söker en dansktalande Customer Care Specialist till vår kund; en stor aktör inom fordonsindustrin. Tjänsten är placerad i Göteborg och arbetstiden kommer vara förlagd på vardagar, men helgarbete kan förekomma.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll är du företaget behjälpligt genom att besvara diverse frågor från kunder via telefon, chatt, mejl och sociala medier. Du arbetar direkt med kunder och är länken mellan företaget, kunderna och leverantörer på en global nivå. Du ansvarar även för att upprätthålla en god kundupplevelse och arbetar med kontinuerliga förbättringar av processer och verktyg för att öka kvalitén och effektiviteten. Du har huvudansvar för specifika kunder som du följer genom hela processens gång.
Dina egenskaper
Vi söker dig som har ett genuint intresse av kundservice och som känner dig trygg i kundkontakten eftersom du har erfarenhet av att arbeta med detta. Du ska ha en mycket god samarbetsförmåga och vara en flexibel lagspelare. Vidare brinner du för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot såväl kunder som kollegor. Som person är du lösningsorienterad, resultatdriven och har hög integritet. Det är ett litet plus om du har intresse för bilbranschen, men inte ett krav.
Är det dig vi letar efter? Du är varmt välkommen att skicka in ditt CV på engelska och ditt personliga brev på danska redan idag!
Vi tror att du har:
Gymnasial utbildning.
Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete.
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, på svenska, danska och engelska.

Meriterande:
Tidigare erfarenheter inom sälj.
Erfarenhet av arbete i CRM-system
Körkort
Annat nordiskt språk.

Omfattning och tillträde
Heltid, löpande konsultuppdrag på 6 månader i taget. Start 2022-03-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange då tjänstens referensnummer 32718 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2021
  • Ansök senast: 16 december 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


25 november 2024