OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Hövding Sverige AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Hövding Sverige AB en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Visste du att världens säkraste cykelhjälm inte är en hjälm? Idag är Hövding klassad som världens säkraste huvudskydd för cyklister. Hövdings airbag för cyklister har sålts i fler än 400 000 exemplar i över femton länder. Sedan 2006 har Hövding Sverige AB växt från att vara två personer med en bra idé, till att bli ett företag som kan hantera allt från utveckling och produkttillverkning, till marknadsföring och försäljning.
På Hövding vill vi bidra till ett inkluderande och mångsidigt arbetsliv oavsett bakgrund. Därför uppmuntrar vi alla att söka jobb hos oss. Vi tror att varje teammedlem har något värdefullt att erbjuda och vi är prestigelösa och ödmjuka inför våra kompetenser och varandra. Vi ser alla som lika viktiga, respekterade och uppskattade oavsett vem du är. Vi är drivna, lösningsorienterade och strävar efter samma mål - att skydda cyklister.
Arbetsuppgifter:
I denna roll ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att säkerställa den allra bästa servicen till detaljhandlare och slutkunder på den Europeiska och Skandinaviska marknader. Du kommer att tillhöra ett kundtjänstteam bestående av 12 personer där alla tillsammans har ett gemensamt ansvar för att hantera kundärenden, vilket är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Kundärendena varierar i karaktär, det kan vara allt ifrån frågor om den fysiska produkten och applikationen till garantiärenden och reklamationer. Ärendena hanteras både via CRM-systemet, chatt och telefon. På längre sikt har du möjlighet att ta ett större ägandeskap av ärendehanteringen från start till slut. Du förväntas att ta dig an, sätta dig in i och hjälpa till i de tekniska frågorna som rör både den fysiska produkten och appen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta med kundsupport, telefon och chat
• Goda kunskaper i Officepaketet, CRM-system och ärendehanteringssystem
• Grundläggande teknisk förståelse eller intresse
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på danska, samt på svenska och engelska
För att trivas i rollen som kundsupport hos Hövding är du en person som värdesätter gott samarbete med dina kollegor. Du trivs att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor där ni hjälps åt med arbetsuppgifterna. Du är prestigelös till sättet och har inget problem med att ställa upp när det behövs. Du är en person som ser lösningar i stället för problem och du delar gärna dina tankar och idéer med dina kollegor. Samtidigt som du är effektiv till sättet värdesätter du att saker och ting blir genomförda ordentligt och du har ett öga för detaljerna. Du har kunden i fokus och är mån om att hjälpa kunden på allra bästa sätt. Du är lyhörd.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundsupport, support, customer support, kundservice, customer service, danska, Hövding, heltid, Malmö
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund