Dansktalande customer service till Quaker Houghton

Dansktalande customer service till Quaker Houghton

Arbetsbeskrivning

Är du en kommunikativ administratör som vill utvecklas i ett internationellt företag? Vill du även ha varierande arbetsdagar i nyrenoverade lokaler i centrala Karlshamn? Just nu söker vi en noggrann och dansktalande person som kan gå in i rollen som Customer Service / Ordermottagare hos Quaker Houghton i Karlshamn.

Tjänsten är på heltid med placering i Karlshamn, det finns en möjlighet att jobba delvis på distans.

Att jobba som Customer Service / Ordermottagare mot Danmark:

Du kommer att ingå i ett team om 4 medarbetare som jobbar mot olika nordiska länder för Quaker Houghton. Givetvis får du en grundlig introduktion i arbetet för att få de absolut bästa förutsättningarna för arbetet. Här jobbar du sedan i nära kontakt med danska säljare, produktion och supply chain för att säkerställa att dina kunder får rätt vara i rätt tid. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av beställningar, relationsutveckling, support och frågor kring transporter och reklamationer. Mycket av arbetet handlar om att vara spindeln i nätet mellan kunderna, produktion och supply chain.

Vem söker vi?

Till rollen som Customer Service / Ordermottagare söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och driven person som motiveras av att vara en viktig kugge i ett stort maskineri och att få jobba med människor. Du vill ge alla kunder service i världsklass och är strukturerad i ditt arbetssätt. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt så behöver du ha erfarenhet av arbete inom kundservice, orderhantering eller logistik, vara van att jobba med människor och vara en stjärna inom administrativt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är ansvarsfull och flexibel i din yrkesroll.

Vi söker dig som:

* har goda kunskaper i danska i tal och skrift
* har känsla för god service
* har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift
* har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner
* har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete.
* har goda kunskaper i Office-paket

Vi ser det som meriterande om du:

* har jobbat mot produktion tidigare
* har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare

Om Quaker Houghton

Som global ledare inom industriella processvätskor gör Quaker Houghton kontinuerliga förbättringar och innovationer för att deras kunder ska behålla försprånget i en föränderlig värld.

Vi hanterar våra kunders utmaningar som om de vore våra egna, och tillhandahåller rätt kombination av forskning, ingenjörskonst och företagskunnande, så att de kan möta framtiden med förvissning om en ännu effektivare och mer avancerad drift ... oavsett vad som väntar.

Du kommer snabbt få lära dig mer om Quaker Houghtons produkter för att kunna ge bästa möjliga service till kunderna.

Sök redan idag!

Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är en del av ManpowerGroup som är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jonathan Gärdh, jonathan.gardh@manpower.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quaker Houghton
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 9 februari 2022

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024