Dansktalande Customer Support

Dansktalande Customer Support

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Vi söker en dansktalande customer support till vår kund i Avesta. Tjänsten innebär daglig support via chatt, telefon och mail mot i huvudsak våra danska kunder, både privat- och företagskunder. Du kommer att arbeta operativt med kundservice, ärendehantering och bokningar samt övriga administration. Du kommer vara en del av ett team och ni arbetar tillsammans mot uppsatta mål.

Din profil
För att vara aktuell för denna tjänst behöver du kunna prata och skriva danska och svenska flytande, övriga språkkunskaper är meriterande. Vi söker dig med lägst gymnasial utbildning, du har goda IT-kunskaper och erfarenheter från arbete med Officepaketet och gärna ett eller fler affärssystem. Erfarenheter från liknande arbeten med fokus på kundservice och administration är meriterande.

Personliga egenskaper som vi värdesätter är att du är en tydlig kommunikatör som drivs av god kundservice. Du är strukturerad, stresstålig och ödmjuk i ditt arbetssätt. Samarbete kommer att stå i fokus varvid vi ser att du är en teamplayer som har förmågan att prioritera dina arbetsuppgifter för att effektivisera din och dina kollegors vardag.

Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättning, ansök därför redan idag via www.clockworkpersonal.se. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Julia Wiklund, via mail julia.wiklund@clwork.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Bemanning & Rekrytering
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024