Dansktalande Customer Support till Sambla

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Samblas räkning en Dansktalande Customer Support som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN:

Sambla är den nya generationens låneförmedlare. Företaget jämför långivarnas erbjudande så att alla, oavsett vem du är och vad du gör alltid ska få det bästa möjliga banklånet. Kontoret ligger i moderna lokaler på Strandvägen, Stockholm.

I din roll som Customer Support kommer du att ansvara för företagets dansktalande kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara kundservice och rådgivning via telefon och mejl. Kommunikationen kommer att ske på danska, det är därför viktigt att du talar och skriver språket obehindrat. Det är meriterande om du även behärskar svenska. Som Dansktalande Customer Support får du möjlighet att påverka och göra skillnad i företaget. Du kommer ha ett stort ansvar i att bygga upp den danska marknaden och kommer även kunna växa i rollen, och potentiellt ta en ledande roll med tid. Tjänsten är på heltid med omgående start och du kommer att arbeta måndag - fredag mellan klockan 09:00-18:00. Tjänsten passar dig som tidigare arbetat inom sälj, kundservice eller med liknande arbetsuppgifter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli direkt anställd hos Sambla.

ARBETSUPPGIFTERNA:

Som Dansktalande Customer Support kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter:

Ge kundsupport via telefon och mejl

Besvara inkommande frågor

Rådgivning utifrån förslagen som kommer från bankerna

Ge kunderna ett bemötande i världsklass

VI SÖKER DIG SOM:

Tidigare arbetat inom kundservice eller med liknande arbetsuppgifter

Kan prata och skriva danska flytande

Har mycket god datavana

Det är meriterande om du

Kan prata och skriva på svenska

Tidigare har arbetat inom sälj eller haft en ledande position

Som person är du social, ödmjuk och lyhörd samt gillar att ta mycket ansvar. Du proaktiv, självständig, professionell och är strukturerad i ditt arbete. Du är stresstålig och drivs av att nå dina mål samt trivs i att arbeta under ett högt tempo.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024