Dansktalande ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Kelly Services söker nu en dansktalande ekonomiassistent för ett 15 månaders föräldravikariat till en av våra kunder. Vår kund som är ett företag i sportbranschen har sitt nordiska huvudkontor beläget i Malmö.Kelly har varit ett av världens ledande rekryterings- och bemanningsföretag sedan 1946. Kelly har idag över 200 000 kunder som vi ger service från våra 2 600 helägda kontor i 37 länder. Kelly har cirka 540 000 externa medarbetare Kelly Services är ett Fortune 500-företag med huvudkontor i Troy, Michigan. År 2013 hade Kelly Services en omsättning på drygt 5,4 miljarder USD, vilket gör Kelly Services till ett av världens största bemannings och rekryteringsföretag.I Sverige startade Kelly Services 1999 och är idag ett av de ledande auktoriserade Rekrytering och Bemanningsföretag på marknaden. Vi är medlemmar i ALMEGA och självklart är vi även ISO-certifierade enligt ISO 9001:2008. Arbetsuppgifter:Som ekonomiassistent arbetar du med de löpande ekonomiuppgifterna för den danska marknaden vilket bland annat inkluderar löpande bokföring, kund och leverantörsreskontra, moms samt kontakter med både borgenärer och gäldenärer.KvalifikationerRätt person för tjänsten har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från arbete i Danmark, samt besitter avancerade kunskaper i det danska språket och uttrycker dig verbalt i tal och skrift på såväl danska som engelska.Personliga egenskaperPersonen vi söker är ordningsam, strukturerad och serviceinriktad. Du är van vid att arbeta självständigt och noggrant och är mån om att göra ett gott arbete.Vi erbjuderFör rätt person är detta en möjlighet till ett roligt uppdrag i en spännande bransch. Efter avslutat uppdrag hos vår kund finns möjlighet till andra intressanta uppdrag för Kelly Services.AnsökanTycker du att detta låter spännande? Sök tjänsten via vår hemsida www.kellyservices.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut, så skicka din ansökan snarast.Vid frågor: kontakta ansvarig Mersa Botonjic på tel: 031-614075Välkommen med din ansökan! Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Ekonomiassistent med flytande kunskaper i danska

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltidsanställd
  • Publicerat: 18 februari 2014

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024