OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som Ekonomiassistent arbetar du med att infordra förfallna kundfakturor. Du ansvarar för att identifiera obetalda fakturor, bevakar betalningar, hanterar räntefakturor samt bokar betalningar. Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning. Det är en stor fördel om du har akademisk utbildning med inriktning redovisning. Vi tror även att du har någon erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Det är social och har förmåga att hantera olika typer av kundsituationer. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är en fördel om du har arbetat med SAP. Du måste kunna kommunicera på danska då din roll även innehåller många kundkontakter med företagets danska kunder. Engelska behärskar du utan problem. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37