Dansktalande giggare som älskar kundkontakt!

Arbetsbeskrivning

Du älskar kundkontakt och administration och du kanske också har ett lite kittlande intresse för service och pratar & skriver danska flytande!

Stämde detta in på dig? Perfekt!

Detta är en roll är av administrativ karaktär. Du kommer dagligen att ha kontakt med danska kunder via mejl och telefon. Sedan är det du som "äger" ärendet och ser till så att kunden blir uppdaterad om status. Det gäller alltså att du har koll på organisationens avtal och kommunikationsvägar.

Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, eller i en annan service och försäljningsinriktad roll. Du är flytande i både svenska & danska i både tal och skrift. Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa ärenden. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din dator- & telefonvana är mycket hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.

Det viktigaste är att du alltid ger kunderna högklassig service. Det är högt tempo i denna tjänsten och det är därför viktigt att du trivs i en miljö där det hela tiden händer oförutsedda saker. Ingen dag är den andra lik och du kommer stöta på utmaningar varje dag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2020
  • Ansök senast: 9 juni 2021

Liknande jobb


26 november 2024