OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Få koll på rollen
På Customer Service ansvarar vi för all kundservice och kundnära administration inom Resurs Bank. Vi erbjuder spännande och utvecklande roller med mycket kundkontakt där inringande telefoni och/eller administration är en stor del av din arbetsdag. Vi erbjuder dig en gedigen introduktionsutbildning som omfattar både system, produktkunskap och försäljning vilket gör dig redo att ge våra kunder den bästa tänkbara kundupplevelsen. Ansvarsområden: Hantera inkommande samtal och e-post från danska kunder
Ge professionell och vänlig support för att lösa kundens frågor och problem
Dokumentera ärenden och följa upp enligt gällande riktlinjer
Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en enhetlig och effektiv kundupplevelse
Bidra till kontinuerlig förbättring av kundtjänstprocesser och -praxis
Kort om avdelningarna som du kan komma att arbeta påPre-collection - Hjälper våra privatkunder med administrativa uppgifter som exempelvis: bouppteckningar, skuldsaneringar, saldokontroller, kompletteringar till olika inkassobolag samt mycket mer. Vi arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation vilket ställer krav på empati.Du är noggrann, driven och lösningsorienterad med kunden i fokus. Du fattar affärsmässiga beslut inom givna ramar och skapar därmed förutsättningar för att skulden blir betald.Partnersupport - Här stöttar våra anställda företagspartners med kreditfrågor, presentkortshantering mm.Consumer Loans - Handlägger, utvärderar och beviljar låneansökningar från privatpersoner.Kundsupport (Front Line) - Hjälper våra privatkunder genom inkommande samtal, med allt från fakturafrågor till kredithantering.Out bound precollection - Här är de primära arbetsuppgifter är att ta inkommande och utgående telefonsamtal, på både svenska, norska och danska. Du hanterar skuldförfrågningar och andra på avdelningen förekommande administrativa uppgifterPå ett personligt planVi söker som har en positiv inställning, känsla för god service och kvalitet. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut är en självklarhet!Kvalifikationer: Kan göra dig förstådd på danska (tal och skrift)
En positiv inställning och förmåga att ge enastående service
God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta effektivt under press
Erfarenhet av kundtjänst är meriterande men inte ett krav
Flexibilitet att arbeta i olika skift, inklusive kvällar och helger.
Viktigt att känna tillPå slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag.Mer än bara ett jobbResurs är en ledande nordisk bank med en enkel filosofi: Vi vill skapa balans i människors vardagsekonomi. På den grunden bygger vi erbjudanden och tjänster inom lån, sparande och betalningar för butik och e-handel som utgår från människors liv och vardag, och som skapar långsiktiga värden för våra kunder och för samhället. Idag har vi en kundbas på drygt 6 miljoner privatkunder och 650 anställda i Norden. Ansök idag!Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig.
Kontaktpersoner på detta företaget
PernillaKlein, Marknadsutvecklare
PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044