Dansktalande helpdeskmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Till vår bemanningsverksamhet söker vi för kommande uppdrag dig som är intresserad av att arbeta på en helpdesk och hjälpa IT-användare med dagliga problem över telefon.

Rollen innebär även en viss del administration.

Din bakgrund
För att lyckas i rollen ser vi att du har något års erfarenhet av arbete i en helpdesk, på ett callcenter eller med kundservice samt att du trivs med att använda telefonen som arbetsredskap. En teknisk utbildning inom IT och/eller teknikområdet är meriterande.

Att du talar samt skriver svenska och norska obehindrat är ett krav för att söka denna tjänst.

Du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet.

Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är social, utåtriktad, kommunikativ samt som motiveras av att ge service och hjälpa andra. Vidare värdesätter vi egenskaper såsom engagemang, noggrannhet och stresstålighet.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Stockholm

Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 4 december 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024