OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Till vår bemanningsverksamhet söker vi för kommande uppdrag dig som är intresserad av att arbeta på en helpdesk och hjälpa IT-användare med dagliga problem över telefon.
Rollen innebär även en viss del administration.
Din bakgrund
För att lyckas i rollen ser vi att du har något års erfarenhet av arbete i en helpdesk, på ett callcenter eller med kundservice samt att du trivs med att använda telefonen som arbetsredskap. En teknisk utbildning inom IT och/eller teknikområdet är meriterande.
Att du talar samt skriver svenska och norska obehindrat är ett krav för att söka denna tjänst.
Du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Office-paketet.
Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är social, utåtriktad, kommunikativ samt som motiveras av att ge service och hjälpa andra. Vidare värdesätter vi egenskaper såsom engagemang, noggrannhet och stresstålighet.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Stockholm
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se