OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sundqvist, ett ”House of Brands” med säte i Göteborg, är en generalagentur som förser nordiska marknaden med köksredskap inom premiumsegmentet. Sundqvist historia började redan 1963 och under åren har vi utvecklats till en självklar samarbetspartner när det kommer till köksredskap. Högsta kvalitet och starkt engagemang har alltid varit och är fortfarande centrala begrepp i verksamheten. Återförsäljare för våra varumärken finns inom detaljhandeln och genom restauranggrossister. Idag har vi totalt 9 olika varumärken i vår portfölj och vi är Sveriges ledande experter på japanska knivar.
Om tjänsten
Tjänsten hör hemma på Sundqvists innesäljsavdelning. Vi är 8 prestigelösa och högpresterande lagspelare som skrattar högt och jobbar hårt! Inom teamet varierar rollerna och dina närmsta kollegor hanterar allt från inkommande order och reklamationer till reception och Showroom. Med största engagemang tillhandhåller vi service för våra kunder och möjliggör för våra återförsäljare att, tillsammans med oss, vara med och skapa matlagningsglädje för såväl proffskocken som hemmakocken!
Du erbjuds
Möjligheten att arbeta i ett av branschens snabbast växande bolag. Du får arbeta med ledande varumärke och glädjen att förmedla service kring verkliga premiumprodukter. Du arbetar tillsammans med kollegor där humor och arbetsglädje genomsyrar arbetsdagen.
Exempel på arbetsuppgifter
- Som en del i ett säljteam med tydlig koppling till övrig organisation erbjuda admin- och säljsupport, primärt till dina kollegor på utesälj.
- Målinriktat och med lyhördhet för kundernas specifika behov, dagligen hantera inkommande försäljning och order via mejl, telefon och web.
- Leverera kvalitativ säljsupport i form av våra produkter, aktiviteter och kampanjer till kunder och återförsäljare.
- Bygga och bibehålla goda och långsiktiga kundrelationer.
- Hantera och administrera kampanjer och kundupplägg i Microsoft Dynamics NAV och SuperOffice.
Som person tror vi att du:
- Har ett starkt engagemang och entusiasm för ditt arbete och drivs av viljan att alltid leverera ett kundbemötande och service som överstiger mottagarens förväntningar.
- Besitter en mycket god förmåga att kommunicera på danska, svenska och engelska, i tal och skrift. Även kunskaper i norska ses som meriterade.
- Har tidigare erfarenhet av innesälj och kundservice, med förmåga att effektivt skapa lösningar som resulterar i bästa möjliga utfall för båda parter.
- Besitter en hög grad av noggrannhet och förmåga att i ett stundtals högt tempo självständigt strukturera och styra ditt dagliga arbete.
- Har förmågan att navigera i olika datasystem, samt tidigare erfarenhet av MS Office.
- Värdesätter ett bra samarbete med såväl kollegor internt som med företagets kunder och övriga externa kontakter.
- Har du även ett matlagningsintresse eller en svaghet för kvalitativa köksredskap kommer du passa perfekt in här på Sundqvist!
PRAKTISK INFORMATION
Start: Start snarast möjligt, enligt överenskommelse.
Arbetstider: Heltid
Plats: Göteborg / Torslanda
Anställning: Tillsvidareanställning - 6 månaders provanställning. Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.
Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan. Vi kommer arbeta löpande med intervjuer och urval. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta john@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!