OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en erfaren dansktalande kundservicemedarbetare/innesäljare för kunds räkning. Tjänsten är bred och kommer att innefatta både kundtjänst och inne försäljning på den danska marknaden. Vi söker dig som har god känsla för service, kundvård och försäljning samt vill vara med och starta upp något nytt på den danska marknaden.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
Som anställd hos KFX HR-partner har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.
Arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare samt innesäljare hos vår kund arbetar du med att bygga upp den danska marknaden inom hälsoprodukter. Kundföretaget har en etablerad och väl fungerande marknad i Sverige men vill nu utöka sin försäljning av hälsoprodukter och du kommer att ansvara för att bygga upp företagets namn och produkter i Danmark. I tjänsten ingår även administration och textberarbetning. Du kommer att lägga upp nya artiklar i vårt system och skriva produktinformationen på danska och det är viktigt att texten hållen en professionell nivå. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att supportera kunderna, ta emot kundorder, hjälpa kunderna i webbshoppen samt ta emot beställningar och förfrågningar.
Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi en person som har flera års erfarenhet från en liknande roll. Du har tidigare arbetat med service och administration och har en säljande profil. Du talar flytande danska samt kan skriva danska på professionell nivå. I rollen ingår att man skriver produktinformation på danska och texten ska hålla en hög nivå. Vi ser dessutom att dina kunskaper i svenska och engelska, både avseende skrift och tal, är mycket goda. Du behärskar Officepaketet och har lätt för att sätta dig in i nya system. Kunskap i systemet Jeewes är meriterande.
För att trivas i rollen är det viktigt att du är ordningsam, ansvarsfull och noggrann i ditt arbete. Du är dessutom en ”doer” som får saker och ting gjorda och har förmågan att arbeta självständigt. Du beskrivs som en serviceinriktad problemlösare som ser lösningar och vill hjälpa kunderna på bästa sätt.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag som med stor sannolikhet kommer att övergå till anställning hos kund efter 6 månader. Välkommen in med din ansökan redan idag, vi jobbar med löpande urval.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt
Maria Karlsson
Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt
Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200