OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.
Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet.
Nu söker vi dig som vill bli en del av ett modernt företag som arbetar med att ge deras kunder världsledande hemprodukter för en funktionell och designrik vardag!
Du får en ansvarsfull roll i att hantera kundkontakter där arbetet bland annat innebär att ta emot inkommande samtal, hantera ärenden från servicepartners, fakturor, mail samt administration kopplad till varierande affärsområden.
En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning är en självklarhet för alla anställda.
Vi söker dig som
- Är lyhörd och har ett positivt synsätt
- Är lösningsorienterad
- Har gymnasiekompetens
- God kunskap i Danska och Engelska
- Har erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem
- Vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget mot roller inom ledarskap eller specialist
Vi erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Vidare har bolaget förmånliga ersättningar och ger dig möjlighet att komma in i en mycket intressant bransch och organisation med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 28/8 - 2015 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72