OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår konsultverksamhet söker vi nu dig som är i början av din karriär som supporttekniker, pratar danska och som vill arbeta med teknisk problemlösning via främst telefon och mail. Uppdragen hos våra kunder är långa, minst 6 månader, och vi erbjuder marknadsmässiga löner.
Vem är du?
Du har ett stort intresse av datorer och teknik vilket visar sig i att du ständigt håller dig uppdaterad inom området.
Vi ser gärna att du har en relevant utbildning inom IT, det är meriterande om du har något år arbetserfarenhet i en servicedesk. Det är mycket viktigt att både din svenska och din danska är flytande i tal och skrift.
Som person är du serviceminded, noggrann, kommunikativ samt mycket bra på att hantera kundrelationer.
Erfarenhet/Utbildning
För att lyckas i rollen har du kunskaper i:
- Windows XP/7/8
- Active Directory
- Exchange
- Ärendehanteringssystem
- Hårdvara (bärbart och stationärt)
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
Det är även meriterande med kunskaper i:
- Windows Server 2008
- Virituella miljöer, virituella servrar ex VMware
- SCCM
Kontaktperson
Frågor om tjänsten besvaras av Nicolina Johansson, nicolina.johansson@se.experis.com
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla mot tjänsten.
Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen
Peter Westberg
Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82