Dansktalande konsumentrådgivare till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

MultiMind Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket innebär att vi följer kollektivavtalet som är fastställt mellan Bemanningsföretagen och Unionen. För dig som anställd får du avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

 MultiMind söker för kunds räkning en konsumentrådgivare till ett välkänt och framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget har verksamhet över hela världen och varumärkena de representerar är synliga överallt. Uppdraget är ett två månaders långt uppdrag med start i början av augusti 2015. Eftersom behovet är långsiktigt finns goda möjligheter till förlängning. 

Du kommer att ingå i ett team som arbetar med konsumentrådgivning avseende de varumärken företaget representerar. Det innebär att du hjälper kunder med innehållsförteckningar, allergirådgivning, tvättråd. Alla möjliga frågor som konsumenterna kan tänkas behöva svar på. Med hänsyn till att rollen innebär mycket kontakt såväl externt som internt, ser vi gärna att du är genuint intresserad av att arbeta med människor och trivs med många kontaktytor. Du ska kunna arbeta självständigt och ta egna beslut samtidigt som du förstår vikten av att följa förbestämda rutiner och processer. Du gillar att hjälpa människor och om du stöter på en fråga du inte kan svaret på, ska du naturligt leta reda på det, allt för att göra kunden nöjd. 

Eftersom du kommer att hjälpa konsumenter i Danmark, är en förutsättning för denna tjänst att du är flytande i danska, såväl tal som skrift.Du ska också känna dig bekväm att hjälpa engelsktalande konsumenter. 

Vi söker dig som har lite erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning, service eller liknande) samt har telefonvana. Som person är du ansvarsfull, flexibel, utåtriktad och har en hög arbetsmoral.

Skicka gärna in din ansökan snarast möjligast då urvalsprocessen sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan annonsens slutdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024