OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Specialist hos Rahmqvist innebär det att vara spindeln i nätet och hjälpa deras nordiska säljorganisation i sin vardag. Du har dagligen kontakt med våra säljare och övriga kollegor på de andra supportavdelningarna. Du kommer att erbjuda bästa möjliga externa och interna service till både kunder och säljare genom telefon, mail och chatt.
Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
Driva teknisk support mot befintliga kunder
Se över returer av tekniska varor och felsöka
Registrera och hantera inkommande order från våra säljare
Hantera krediteringar i våra system
Ha kontakt med lager och inköp gällande leveranser eller inköp av produkter
Växelbemanning samt receptionsuppgifter
Dagligt arbetet med säljsupport, service och administrativa frågor
Planering, förberedelser och samordnande under interna konferenser
Detta är en direktanställning hos Rahmqvist där Studentwork sköter intervjuer och rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan idag!
Din profil
För att vara framgångsrik i denna roll krävs att du har några års erfarenhet av en liknande roll som kundstjänstmedarbetare, koordinator eller annan roll där du har agerat spindeln i nätet. Vi tror också att du har ett gediget tekniskt intresse. Det är meriterande om du har erfarenhet från teknisk support sedan tidigare. Som person tror vi du drivs av att ge support, har hög energi och ser att problem är till för att lösas. Du är stresstålig, ansvarsfull och självständig med ett stort eget driv.
Vidare önskemål till dig är:
Du talar och skriver obehindrat på svenska, danska och engelska
Goda kunskaper gällande ekonomi såsom debet och kredit
Mycket goda kunskaper inom Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint)
Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.
Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.