Dansktalande kotraktadministratör inom företag inom Life Sciens

Dansktalande kotraktadministratör inom företag inom Life Sciens

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som kontraktsadministratör hos vår kund som är ett framgångsrikt bolag som ingår i en av världens äldsta koncerner inom Life Science. De är verksamma i 64 länder och har 40 000 medarbetare världen över. Du kommer att vara en del av ett nordiskt team och din arbetsplats kommer att vara på det svenska kontoret i Solna. Tjänsten beräknas påbörjas omgående och pågå i ca 1 år med goda chanser till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, tjänstepension, friskvårdsbidrag samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Som kontraktsadministratör kommer du att arbeta med ändringar och uppdateringar av serviceplaner. Serviceplanerna har en löptid på ca 1 år och du kommer självständigt att sköta arbetet med offerter och förnyelser av dessa. Vidare innebär rollen att du är länken mellan säljare och kunden vad gäller kontraktsavtalen och underhåll av produkterna. Du kommer således att ha kontakter både externt i form av kunder samt internt med tekniker, säljare och annan personal inom organisationen.

Det är också inom ditt ansvar att upprätthålla data i det webbaserade verktyget där du arbetar för att säkerställa riktigheten av informationen i systemet. Du kommer att vara en del av företagets serviceorganisation men arbeta självständigt med de danska serviceplanerna.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Det är meriterande om du har god systemvana, alternativt andra webbaserade system. Förutom att det är starkt meriterande med goda kunskaper i danska är det ett krav att du är flytande i såväl i svenska som engelska, i tal och skrift.

Som person är du strukturerad och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en roll med många kontaktytor där du ska inhämta och sammanställa information samt driva processer framåt. Förmåga att strukturera ditt arbete och samarbeta med olika intressenter kommer att underlätta för dig mycket. Du är en person som har lätt för att skapa och underhålla kontakter och som drivs av ett utvecklande arbete i en spännande bransch.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024