OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.
Som Dansk Kundansvarig inom Customer Service drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot en den Danska marknaden inom Heminredning.
Arbetsbeskrivning
I din nya tjänst ansvarar du för Danmarks kundkrets i ett av nordens ledande heminredningsföretag. Du blir en del utav en utpräglad familj och modern företagskultur och är spindeln i nätet internt i organisationen. Vidare står du för kundservice i världsklass samt älskar att bemöta kunder. Hantering av ärenden är varierande inom olika kanaler som telefon, mail, chat och sociala medier. Ärenden varierar mellan allt ifrån produktfrågor, beställningar, reklamationer, fakturering och ekonomiska frågor.
Som Kundansvarig för den danska marknaden är du ansvarig för den Danska marknaden vilket betyder att du kommer att få en nyckelposition inom bolaget vilket även kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.
Bakgrund
Du motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vidare ser vi att du trivs att göra kunder, medarbetare och samarbetspartners nöjda.
Vi söker dig som:
- Är lyhörd och noggran
- Är engagerad och servicemedveten
- Har gymnasiekompetens
- Mycket god kunskap i Danska & Engelska
Om företaget
Bolaget är en ledande Svenskt bolag inom heminredning som senaste åren expanderat kraftigt. Omsätter idag ca 300 miljoner och har moderna kontor beläget i Östermalm, Stockholm. Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.
Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Mer info om företag och tjänst ges under intervjun.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och innehåller en gedigen koncernutbildning. Tillträde är snarast.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 28/10 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72
Välkommen med din ansökan!