OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 7 000 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 8 000 MSEK.Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter.
I Borlänge är vi idag 85 personer som jobbar i vårt servicecenter i Kupolen. Coor Service Management växer och trycket på vårt servicecenter med det. Därför söker vi dansktalande kundkommunikatörer.
Din bakgrund:
Vi vill att du har en hög servicekänsla, är ansvarstagande, utåtriktad och social samt tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Som kundkommunikatör ger du service till våra danska kunder inom telefoni- och kundtjänst. Ett krav är därför att du talar och skriver flytande svenska men även att du talar flytande både danska och engelska.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Annelie Östensson 0243-21 75 11 alt annelie.ostensson@coor.com
Gruppchef Kjell Sjöström 0243-21 75 12 alt kjell.sjostrom@coor.com
Unionen Christina Neiström eller Malin Johansson unionen-borlange@coor.com
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför vi vill ha din ansökan snarast, dock senast 2014-02-15.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354