Dansktalande kundservice- och orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.1 miljarder euro under 2016 och mer än 58,300 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.



Drivs du av att leverera bästa möjliga kundservice och är sugen på nya utmaningar? Gillar du dessutom vitvaror och hushållsapparater? Då är du kanske den vi söker.

Vi erbjuder

Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett internationellt företag med stora ambitioner att leverera förstklassig service. Du kommer att vara en del av ett glatt gäng som drivs av att tillsammans nå goda resultat. 

Som medarbetare på vår kundtjänst kommer du att arbeta med samtliga av våra fyra varumärken Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau. 

Tjänsten
I rollen som kundservice- och orderadministratör ingår du i ett nordiskt team. Du tar emot samtal och mail från kunder som berör ordrar, leveranser, prisfrågor, returer och reklamationer. Det kan även förekomma en del omfaktureringar och krediteringar. Kunderna du arbetar med är återförsäljare av olika slag. Det är mestadels dansktalande kunder och det ställer därför krav på att du förstår danska i tal och skrift. 

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund 

• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har mycket god förståelse för danska i tal och skrift
• Du trivs i en roll med mycket ansvar och gillar att arbeta i ett högt tempo
• Du är duktig på att skapa förtroende och bygga relationer
• Du har god administrativ förmåga
• Meriterande om du har erfarenhet av SAP

Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Ansökan och frågor:

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef Jennifer Stenqvist, 070-3724842.

Du ansöker genom att använda länken nedan. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 13/9.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BSH Home Appliances AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Kollektivavtal Friskvårdsbidrag, lunchbidrag
  • Visstidsanställning som kan övergå i tillsvidareanställning Heltid 100%
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Landsvägen 32
None

Postadress

Box 503
SOLNA, 16929

Liknande jobb


Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

20 december 2024

18 december 2024

Medarbetare till servicecenter

Medarbetare till servicecenter

18 december 2024

17 december 2024