Dansktalande kundservice på deltid till Göteborg

Dansktalande kundservice på deltid till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett spännande, entusiastiskt och dynamiskt kundserviceteam så kan denna tjänst vara något för dig. Här sätts kunderna i första rummet genom att agera engagerat gentemot kundens tjänster och produkter. Som kundservicemedarebetare kommer du attleverera personliga, enkla och respektfulla upplevelser. 

Kundens huvudkontoret ligger i Göteborg men deras marknad och kundservice finns över hela världen. Målet och visionen är att bygga högkvalitativa och långvariga relationer till sina konsumenter och just nu skruvar upp de upp sin online-verksamhet. För att uppnå målet, visionen och möta konsumenternas förväntningar expanderar vår kund sitt danska kundserviceteam. För att lyckas med detta söker vi nu rätt talanger och det är där du kommer in!

Om tjänsten
Tjänsten är på deltid och tiderna är förlagda på kvällar från 16.00 på vardagar samt helger. Du måste kunna arbeta minst 1 kväll i veckan och max 50%. Det krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50 % för söka denna tjänst. Detta passar dig som kanske är studerande för att tjäna lite extra pengar och få en fot in på företaget och vidare möjligheter efter studierna. 

Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare kommer du att bistå och leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser behoven hos både nuvarande och framtida konsumenter. Som varumärkesambassadör är din kundorienterade roll avgörande för att stödja kundens uppdrag att förbättra det samhälle vi lever i och förverkliga kundens varumärkeslöfte. Du får möjlighet att få insikter och lära dig så mycket både om konsumenterna och de produkter som kan vara mycket värdefulla om du vill bygga en framtida karriär inom företaget.

Du kommer att kommunicera med konsumenter via telefon, chatt, e-post och sociala medier på norska för att leverera en genomförbar lösning eller fråga med en hög servicenivå. Du kommer också att hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de utnyttjas effektivt.

Det är viktigt att prioritera och eskalera kundernas feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team. I din roll ingår att kontinuerligt och aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med intressenter inom och utanför Kundtjänstorganisationen för att ytterligare förbättra kvaliteten och effektiviteten i processer.

Din profil
Känner du igen dig i att ha ett genuint intresse för att ge utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team som står inför utmaningar på ett optimistiskt sätt? Då kan detta vara rätt tillfälle för dig.

Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom kundvård och/eller kundservice, gärna ifrån säljorienterade varumärken. Utöver detta ser vi att du flytanden behärskar både svenska och engelska i såväl muntliga som skriftliga kommunikation. Det är meriterande om du vet hur man arbetar med CRM-system som Salesforce etc, samt om du har ett giltigt körkort.

Egenskaper vi söker är: Flytande i danska i tal och skrift
Respektfull,
En nyfiken lyssnare
Lösningsfokuserad
Stark kommunikationsförmåga
En god samarbetsförmåga.
Mer om tjänsten Erbjudande
Kundserviceavdelningen finns tillgänglig 365 dagar om året och har öppettider mellan 07–23, vi finns tillgängliga för våra konsumenter när de behöver oss. Du kommer att bli anställd av Barona med tillhörande kollektivavtal. Tjänsten är en visstid och löper initialt från 1 september 2022 till 31 december 2022, med goda chanser till förlängning.

Rekryteringsprocessen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

På grund av GDPR tar vi ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Karin Olander på karin.olander@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 14 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2022
  • Ansök senast: 26 september 2022

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024