OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dansktalande kundserviceagent heltid till Jollyroom på distans
Till följd av vår expansion på den danska marknaden söker vi nu en driven person som vill jobba tillsammans med härliga kollegor i en ungdomlig och pulserande miljö. Vi söker dig som vill vara med på vår resa att bli Europas största e-handelsbolag inom barn-och babyprodukter. För att passa i rollen som dansktalande kundserviceagent tror vi att du brinner för att ge excellent service och att du trivs i en verksamhet med högt arbetstempo där den ena dagen inte är den andra lik.
Vi är en internationell arbetsplats där våra medarbetare talar danska, finska, norska, svenska och tyska. På ”skandinaviska” med en tysk accent lyckas vi ändå förstå varandra och har väldigt roligt tillsammans, både på och utanför arbetstid. I tjänsten som dansktalande kundserviceagent lägger vi stor vikt vid de personliga egenskaperna, där vi söker dig som passar bra in i vårt befintliga team. Vårt team består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer – därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i danska
- Van vid kundbemötande via telefon och mail
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Mycket meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Vi är helt säkra på att du är:
- Serviceinriktad och pedagogisk
- Lösningsorienterad och flexibel
- Strukturerad
- Initiativtagande
Arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email och chatt
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi som företag kan förutom arbetsuppgifterna ovan samt härliga kollegor erbjuda dig:
- Heltidsanställning på distans
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Karriärmöjligheter
- Kollektivavtal
- Friskvårdsbidrag
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Praktisk information och upplägg
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Arbetstid: Måndag-fredag samt måndag-torsdag+söndag mellan kl. 8-17
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Distans (hemifrån), dock upplärning på kontoret i Göteborg (vi står såklart för hotellkostnaden!)
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis via amanda.vitalis@jollyroom.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, skrivtest och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal och mail från rekryterings- och annonsleverantörer.
#jobbjustnu
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240