OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en dansktalande kundservicemedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Uppdraget är ett tre månader långt vikariat på heltid med start omgående. Du kommer att jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm där din roll främst innebär att ta emot samtal från företagets kunder som enbart utgörs av återförsäljare. Det mesta av arbetet sker per telefon, men du tar även emot frågor och order via fax och e-post. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du har dessutom god datavana. Företaget sitter i attraktiva lokaler med öppet kontorslandskap och för rätt person finns det möjlighet till en förlängning av uppdraget. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37