OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning söker för kunds räkning[en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som kundservicemedarbetare har du många utåtriktade kontakter. Du arbetar både[gentemot[företagets kunder samt gentemot kollegor internt[på företaget. Du arbetar med att ta emot, registrera[och administrera kundernas order. Kontakt med transportörer, hantering av avvikelser samt avstämningar gentemot fakturor ingår också i ditt arbete. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har telefonvana. Som person är du noggrann, stresstålig, social och stabil. Du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel. Det är ett krav att du kan kommunicera[på danska[då du kommer att[ha många kontakter mot[företagets danska[kunder[samt att du behärskar engelska utan problem. Vi ser gärna att du skickar din ansökan snarast då[urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37