OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på 75% som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget är ett snabbt växande tillväxtbolag som verkar inom livsmedelsbranschen. Bolaget är en av de ledande aktörerna i Norden inom en växande marknad för hälsa och välbefinnande. En allt större andel av deras produktportfölj har en ekologisk profil. Deras kunder finns inom dagligvaruhandel, apotek och hälsofackhandeln.
Arbetsuppgifter:
Med ditt stora konsumentfokus och engagerade arbetssätt har du i rollen som kundservicemedarbetare en varierad vardag med många kontaktytor. Din roll som konsumentkontakt för främst de danska konsumenterna hanterar du allt från produktfrågor till reklamationer. Det kan även förekomma norska konsumentärenden, då du kommer att arbeta inom en nordisk avdelning. Du tar emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal och har ett nära samarbete med interna avdelningar där kvalitetsavdelningen står för den största delen. Du äger hela ansvaret för de inkommande konsumentkontakterna och oavsett om du sköter ärendet själv eller bedömer att frågan ska hanteras vidare är det du som agerar ansiktet utåt och är den som återkopplar till konsumenten. Vidare ingår det i din roll att bevaka forum och sociala medier rörande företagets sortiment för den danska marknaderna.
• Besvara inkommande samtal
• Besvara mail
• Tillhörande administration
• Breda kontaktytor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom kundservice med inriktning konsumenter
• Avslutad gymnasial utbildning
• Obehindrade kunskaper i svenska, danska och engelska, i tal såväl skrift
• Meriterande med kunskaper i övriga nordiska språk
• God datorvana och kunskap i affärssystem
Vi tror att du som söker är en person med intresse för hälsa och välbefinnande samt med sinne för struktur och detaljer. Du trivs i en roll där du får ge god service till andra såväl internt som externt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och räds inte för att arbetet ibland innebär högt tempo. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö, Dockan
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, konsumentkontakt, livsmedel, administration, administratör, service, danska, dansktalande, Malmö, Skåne, heltid, deltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund