OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sitter danska språket som ett rinnande vatten och trivs du i en koordinerande roll där ditt fokus är att ge förstklassig service? Söker du en varierad tjänst i ett innovativt företag med goda utvecklingsmöjligheter? Då kanske just du är Hoya Visions nya kollega!
Hoya Vision är en välkänd internationell aktör i optikbranschen där kvalitet och innovation prioriteras högt. Som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du vara ansiktet utåt genom att supportera kunder som kontaktar Hoya i olika ärenden. Ditt arbete kommer främst bestå av:
Produktsupport
Orderhantering
Reklamationsärenden
Support av webordersystem och teknisk utrustning
Uppackning av paket och post mm.
På Hoya erbjuds du fina lokaler mitt i centrala Malmö. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och du får värdefulla meriter i en internationell miljö.
Din profil
För att lyckas i Hoyas kundservice krävs att du är flexibel då det är en mindre avdelning där man hjälper sina kolleger med olika uppgifter. Alla håller ett högt tempo och fokus kan behöva skiftas från en minut till en annan, detta givetvis med bibehållen hög serviceanda.
För rollen krävs: Professionell nivå av Danska, både i tal och skrift
Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet av serviceyrket och gärna med intresse för siffror
Engelska, såväl i tal som skrift då det är en internationell koncern
Meriterande för tjänsten Intresse för Optik, då det erbjuds stora utvecklingsmöjligheter för rätt person
Bra att veta!
Tjänsten som dansktalande kundservicemedarbetare är en rekrytering där du anställs av Hoya Vision. Heltid med arbetstider förlagda under kontorstid i fina lokaler i centrala Malmö.
Låter det som jobbet för dig?
Sök tjänsten som kundservicemedarbetare redan idag då vi jobbar med löpande urval. Rekryteringen sker via oss på Temp-Team och hänvisar alla frågor till ansvarig rekryterare Milvi Piibeman, mpn@temp-team.se, 0708-58 23 69.
Varmt välkommen med din ansökan!