OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill vara med och bygga upp Nordens bästa kundserviceteam på en välkänd butikskedja! Som Kundservicemedarbetare är din främsta uppgift att säkerställa att har nöjda kunder i hela Norden. Din uppgift är väldigt viktig - att hjälpa våra kunder med positiv inställning och hög servicenivå. Kundtjänsten är öppen måndag-fredag mellan 08.00-18.00 och möjlighet att arbeta helt på distans finns.
Dina arbetsuppgifter är bland andra att besvara ärenden kring abonnemang och fakturor via telefon, chatt och mejl samt att tillgodose kundernas behov samt önskemål.
Vem är du
Behärskar danska och svenska obehindrat i tal och skrift.
Erfarenhet av kundservice sedan tidigare.
Lyhörd med ett stort kundengagemang
Flexibel och lösningsorienterad
Vidare ser vi att du gärna är bidrar med bra energi och är en teamplayer. Dessutom är du kommunikativ och kvalitetsmedveten och van att arbeta i ett högt tempo med uppsatta mål.
Tjänsten kommer att inledas med en gedigen introduktion för att ge dig alla förutsättningar att ge det bästa kundbemötandet och överträffa kundernas förväntningar. Tillsammans med din teamledare kommer ni ha en tät dialog för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.