Dansktalande kundservicemedarbetare

Dansktalande kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀

I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊
Vi söker nu dansktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam!
Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss!

Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, danska, norska och finska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende.

Vi söker dig som är:

- noggrann

- ansvarstagande

- lättlärd

- nyfiken

- bekväm att prata och skriva på danska

- bekväm med att prata och skriva på engelska

För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna.

Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre!
Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning.

Bra att veta

Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning.

Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö.

Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här!

Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/).

Ansökningsprocessen

Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse.

Viktigt att känna till

På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag.

Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta malin.persson@resurs.se

Vi ser fram emot din ansökan!

LI-LN1

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2024
  • Ansök senast: 7 juni 2024

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024