Dansktalande kundservicemedarbetare inom retail

Dansktalande kundservicemedarbetare inom retail

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på danska? Just nu söker vi för vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail. Detta är en tillsvidareanställning men kan du enbart arbeta till årskiftet eller endast på deltid så får du gärna skicka in en ansökan ändå.

Arbetsbeskrivning
Som medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till bland annat:
  order och leverans
lagersaldo på produkter
reklamationer
kampanjer
betalningar och kreditering av fakturor

Kommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Bakgrund
Vi söker dig som visat stort engagemang för ditt arbete och för teamets gemensamma mål. Vi ser att du är en lagspelare med ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.

För tjänsten krävs att du: Talar och skriver flytande i danska, svenska och engelska
Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av att arbeta administrativt i olika system
Erfarenhet av digitala kommunikationskanaler

Det är meriterande om du: Har tidigare erfarenhet av kundservice
Har erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem

Övrig information
På den här arbetsplatsen kommer du att erbjudas en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. De värnar om sina medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter till utveckling inom företaget. Du kommer att erbjudas friskvårdsbidrag, förmånliga priset på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter och på fredagar bjuds det på frukost.

Tjänsten är en rekrytering direkt till vår kund, som är verksam inom bland annat outsourcing av kundservice inom retail. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (alternativt en behovsanställning eller visstid). Mer information gällande företaget ges vid senare tillfälle. 

Placering: Kontoret finns i Örebro men det finns möjlighet till distansarbete. Bor du på annan ort än Örebro och har möjlighet till distansarbete är du välkommen att skicka in din ansökan.
Tillträde: Omgående
Arbetstider: varierande arbetstider vardag och helg. Kundservicen är öppen 8-22 på vardagar, 9-18 på lördagar och 14-22 på söndagar.

Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor vänligen kontakta terese.hammargren@barona.se. Vi tar ej emot några ansökningar via mejl på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 oktober 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024