Dansktalande kundservicemedarbetare med tekniskt intresse!

Dansktalande kundservicemedarbetare med tekniskt intresse!

Arbetsbeskrivning

Kan du på danska och har en hög servicekänsla? Vill du jobba i ett team som har slutkunder runt om i Norden och du har dessutom möjlighet att jobba remote? Då kan det vara dig vi söker till Senzums kundserviceteam! Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Detta uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Poolia Östergötland och arbeta heltid som konsult hos Senzum. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos Senzum, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

För att lyckas i din nya roll kommer anställningen inledas med en betald utbildning, du kommer få lära dig allt om företaget samt få utbildning inom kundhantering. Detta innebär att det inte finns krav på tidigare förkunskaper.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som kundservicemedarbetare hos oss arbetar du tillsammans med dina kollegor och hjälper våra kunder.

Med hög servicekänsla svarar du på inkommande samtal, mejl, chat och sociala medier för att lösa kundens ärenden på bästa sätt. Du motiveras av att kunden ska få en positiv upplevelse av att kommunicera med just dig.

Som kundservicemedarbetare erbjuds du ett omväxlande och utmanade arbete med möjligheter att påverka den dagliga verksamheten. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom Senzum.

Vem är du?
Till Senzums kundserviceteam söker vi dig som:

- Brinner för service och sätter kunden i fokus
- Trivs att kommunicera i både tal och skrift på både svenska, engelska samt danska
- Är flexibel då arbetstiderna är varierande
- Tycker om teknik
- Har god samarbetsförmåga
- Är engagerad och ansvarstagande
- Har god datorvana
- Har god social förmåga

Om verksamheten
1994 var startskottet för vad som under åren skulle komma att utvecklas till ett av branschens mest kompetenta kundserviceföretag. Bolaget Telesupport startades med huvudsyftet att hjälpa Ericsson (numera Sony Mobile) med teknik support.

Senzum har genom åren utvecklats tillsammans med tiden och alltid varit i framkant med plattformar och tekniker. Vi erbjuder idag allt från svarsservice till kundservice, teknisk support, mail, chat, sociala medier, ärendehanteringssystem, telefoni, system och bemanning.

Vi har blivit experter att hjälpa företag som behöver optimera och effektivisera sin kundservice och skapa nöjdare kunder. Vi kan allt från fullständig outsourcing till förmedling av personal och system.

På Senzum pratar alla samma språk, nöjda kunder. Oavsett om den är svenska, norska, danska, finska eller något annat europeiskt språk som tar oss dit.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2023
  • Ansök senast: 15 mars 2023

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024