OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personliga egenskaper och erfarenhet
Vi på Senzum söker kundservice till vårt team i Linköping, vi söker dig som:
Brinner för service och sätter kunden i fokus
Talar och skriver obehindrat på danska, alternativt har danska som modersmål
Trivs att kommunicera i både tal och skrift på både svenska och engelska
Är flexibel då arbetstiderna kan vara varierande
Tycker om teknik
God samarbetsförmåga
Engagerad och ansvarstagande
God datorvana
God social förmåga
För att lyckas i din nya roll kommer anställningen inledas med en betald utbildning, du kommer få lära dig allt om företaget samt få utbildning inom kundhantering. Detta innebär att det inte finns krav på tidigare förkunskaper.
Om rollen och arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hos oss arbetar du tillsammans med dina kollegor och hjälper våra kunder.
Med hög servicekänsla svarar du på inkommande samtal, mejl, chat och sociala medier för att lösa kundens ärenden på bästa sätt. Du motiveras av att kunden ska få en positiv upplevelse av att kommunicera med just dig.
Som kundservicemedarbetare erbjuds du ett omväxlande och utmanade arbete med möjligheter att påverka den dagliga verksamheten. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom Senzum.
heltidstjänst (100%).
Distans/hybrid
Vårt kontor ligger i Linköping men tjänsten går att utföra på distans.
Vi på Senzum premierar personliga egenskaper som intresse, vilja och rätt attityd.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR/adm Manager Therese Franzén
013 310950
HR Admin Manager Therese Franzén
013 310950
0732740123
HR/adm Manager Therese Franzén
013 310950
HR/adm Manager Therese Franzén
013 310950
Karl-Johan Karlsson
010 22 16 242
Karl-Johan Karlsson
0720645732