Dansktalande kundservicemedarbetare sökes till HelloFresh hos Xzakt Gävle

Dansktalande kundservicemedarbetare sökes till HelloFresh hos Xzakt Gävle

Arbetsbeskrivning

Xzakt Kundrelation i Gävle söker nu nya dansktalande stjärnor att ta sig an rollen som mästare i fantastisk kundservice tillsammans med HelloFresh! Är du den vi söker?

HelloFresh har sedan starten i Berlin år 2011 vuxit till en global aktör inom mat och matlagning där man erbjuder färdiga indegrienser och recept levererat hem direkt till dörren till människor över hela världen. Hälsosam mat, många alternativ och en tjänst där man kan välja och anpassa efter eget behov.

I rollen kommer du hantera och hjälpa HelloFreshs kunder i Danmark via telefon, men även via mail och chatt kring deras frågor om HelloFreshs tjänster och produkter.

För att lyckas i denna roll behöver du,

- Vara väldigt trygg i det danska språket i både tal och skrift, dvs även god skriftlig kommunikation. Även din engelska behöver vara på en god nivå då flera kunder föredrar engelskt tal och eller skrift samt det faktum att HelloFresh är ett globalt bolag gör att många moment är på engelska.

- Vara stresstålig. Ibland händer det mycket och många kunder behöver vår hjälp samtidigt. Genom att kunna behålla lugnet trots många bollar i luften kan vi ge bra service trots mycket som sker.

- Lösningsorienterad och flexibel. Nya utmaningar uppstår alltid och ingen dag är den andra lik och våra kunders förväntan och upplevelser ställer alltid nya och svåra krav som vi måste lösa.

Anställningsgraden är heltid på ca. 40 timmar per vecka. Utöver grundlön tillkommer OB och bonusmöjlighet.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 5 mars 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024